No więc, doszły mnie słuchy, że plan bezklasowości jest powoli wprowadzany w życie.
Lecz nie do końca mi się on podoba bo ostatecznie każdy będzie mógł wymaxować wszystkie skile i umiejetnosci i byc wszystkim naraz.
Dlatego aby utrzymac ten system a jednoczesnie miec jakies zroznicowane w graczach sugeruje zrobic tiery umiejetnosci.
Podam przykład jakby mogło to działać
Załózmy ze czary sa podzielone na tiery od 1 do iluś tam, można by powiedziec, że są to jakies granice levelowe.
I dla przykladu taki tier 1 zawieral by np. z 6 umiejetnosci 1szego poziomu. Gracz moglby nauczyc sie ktorych chce ale tylko dwoch z nich.
To by utrzymalo rozwoj postaci w taki sposob jaki gracz by sobie preferowal a także żadko bysmy spotykali graczy z takimi samymi skilami co my i oyginalonosc buildow byla by zachowana co by zwiekszylo rozgrywke na bardziej interesujace.
To chyba na tyle z mojej strony.
System bezklasowości
-
- Administrator
- Posty: 130
- Rejestracja: ndz sty 10, 2010 6:09 pm
Re: System bezklasowości
Dziś o godzinie 2 rano zostaną zresetowane wszystkie umiejętności. Wszystkie początkowe umiejętności będą dostępne za 1zł przez kilka dni.
Nowy system wprowadzi ograniczenie posiadanych umiejętności równą poziomu postaci.
Niech każdy zastanowi sie dobrze jakimi umiejętnościami będzie się posługiwał jako że możliwości ich zmiany nie ma.
Ten updaye rozwiązuje problem posiadania wszystkich umiejętności i daje możliwość individualnego wyboru dla danej postaci jako że tylko 1 na 4 dostepne umiejętności bedzie dana postać mogła posiadać. Do tego każda umiejętność jest ograniczona poziom.
Nowy system wprowadzi ograniczenie posiadanych umiejętności równą poziomu postaci.
Niech każdy zastanowi sie dobrze jakimi umiejętnościami będzie się posługiwał jako że możliwości ich zmiany nie ma.
Ten updaye rozwiązuje problem posiadania wszystkich umiejętności i daje możliwość individualnego wyboru dla danej postaci jako że tylko 1 na 4 dostepne umiejętności bedzie dana postać mogła posiadać. Do tego każda umiejętność jest ograniczona poziom.
Re: System bezklasowości
Niechciałem zakładać nowego tematu więc podam propozycje poprawy.
Na 12 lvl wykupiłem od razu najlepszą dostępną mi umiejętność więc nie musiałem kupować tych słabszych tej samej kategorii. Więc na 12 lvl wydałem tylko 2-3 punkty rozwoju. Trzeba dodać ograniczenie żeby kupować od najniższego szczebla umiejętność i wnosić się wyżej. Bo teraz można chomikować te punkty i wykupić Umiejętność później o wiele lepszą czyli np. omijać umiejętność Tier 1 i Tier 2 a za parę leveli kupić od razu Tier 3.

Jak widać wydałem 2 punkty rozwoju i wykupiłem od razu najlepsze umiejętności mi dostępne. Nie tracąc więcej Punktów rozwoju.

Na 12 lvl wykupiłem od razu najlepszą dostępną mi umiejętność więc nie musiałem kupować tych słabszych tej samej kategorii. Więc na 12 lvl wydałem tylko 2-3 punkty rozwoju. Trzeba dodać ograniczenie żeby kupować od najniższego szczebla umiejętność i wnosić się wyżej. Bo teraz można chomikować te punkty i wykupić Umiejętność później o wiele lepszą czyli np. omijać umiejętność Tier 1 i Tier 2 a za parę leveli kupić od razu Tier 3.

Jak widać wydałem 2 punkty rozwoju i wykupiłem od razu najlepsze umiejętności mi dostępne. Nie tracąc więcej Punktów rozwoju.

Kraten
Re: System bezklasowości
Zgadzam się, zeby naprzyklad wykupic umiejetnosci Ognista kula 2 powinnismy pierw posiadac ognista kule 1
Wróć do „Twoje pomysły i sugestie”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość